tirsdag 28. desember 2010

I travelheten blir noe av roen borte.

4 kommentarer:

Kjetil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjetil sa...

er det mange travle mennesker rundt deg? Hvor ofte møter du på mennesker som har ro og fred? hva er ro og fred? jeg har en venn som sier at det er bedre å ha fred i hjerte og kaos rundt, enn kaos i hjerte og fred rundt. hva tenker du om det? jeg liker bloggen din. jeg liker lista som viser at du er klar over hvem du er. spinnende videre på det, vet folk på gaten hvem de er? kan du definere hvem dine venner er? hvor ofte snakker man med sine venner om hvem man er?

Marianne sa...

Det er mange travle og mindre travle. Men jeg kaver. Sånn at jeg bevisst må gå inn for å slappe av. Hva er ro og fred? Å være i Guds hender uansett hva som skjer. Stoler vi på det? Slik at vi i travelheten kanskje kan forstå litt mer av hva som egentlig betyr noe?
Jeg vet ikke om noen lengre vet hvem de er.. Kan vi fjerne oss fra påvirkelsens makt? Neppe. Jeg vet foresten ikke helt om jeg er klar over hvem jeg er. Guds barn er jeg.

Jonas sa...

Väl skrivet! ;-)