tirsdag 16. september 2008

Ja, huset vårt har ein lukt: Hund - våt hund. Gamle antikviteter fra 1800- tallet. Fiskegryte. Heime. Det lukter godt. Og alt er som før. Alt. Det vil si bortsatt fra pappa's nye klokke i hagen. Alt er det samme. Kanskje bortsatt fra meg. Går det ann å gå på Hald uten å bli prega? Neppe. Hm. Eg lurer på om dei merka det heime.
Uansett. Det var godt:
- Å møte mamma på flyplassen.
- Å kjøre bil igjen.
- Å komme heim til voffsane.
- Å møte søsken og tantebarn.
- Å gå inn på sitt eige rom, som BARE er sitt eget.
- Siv Helen. Å bare kunne vera til - uten å streve - rundt mi nære venninne.
- Og ikkje minst: OPPHEVE snopeloven. Godt. Befreinde. Var beste sjokoladekako på lenge for å sei det sånn!
- Å drikke te i solveggen
- Å hente pappa på flyplassen.
- Å gå på kino med Andreas, Cecilie og Jon Amador.
Det er no eg forstår. Forstår endo litt bedre. Kor mykje familien min og mine nære betyr for meg.
Takk for ei fantastisk heimreise-helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe....
Ka skjedde me bildene du sku legge ut...?? For ikkje å snakke om den deilige kako.. Kremt;)

Å! Så gla i deg vennen min<3

smask!

Marianne sa...

Bilder kjem:) Tenkte å legge ut sånt album som du har gjort. Må baer få tid til å gjere det:S Ringings i måro?:)

Glad i deg!!
Hugleik.

Anonym sa...

Jaha ja.... Vi ringes i måro ja:)

Gid vennen<3

Jon sa...

Kino var stas. Har du spilt noe på toraderen din da?

Marianne sa...

Kino var gode greier:) Vi 4 er blitt eit team. Lett!
Spelt lite på toraderen. Får heller ta den med til Nepal. Stor stas:)