onsdag 8. oktober 2008

Nå har det gått seks dager siden mitt Nepal eventyr begynte, og ettersom sjefen, KP, er reist vekk er det opptil oss å fordrive tiden i 9 dager til:

- Driver innhandling til topp- etasjon vår: Ris- og vannkoker!


- Besøker den norske ambassaden


- Spiser rekechips og drikker energidrikk


- Vasker klær for hånd


- Går på jakt etter flate, fortløpende edderkopper.



Ellers:

Leser pensum - Men det var vell ingen bombe
Dusjer i KALDT vann
Tar en tur ned i underetasjen til vertsfamilien og lærer litt Nepali - Ma aliali nepali bolchu
Koker kaffe på vannkokeren vår
Hopper fra tak til tak
Spiser ris - Alt for mykje ris
Leser 2. korinter, synger nepali- sanger og ber med familien

Plan videre til KP kjem:

Gå tur
Kjøpe vann
Dra til den danskeambassade
Gudstjeneste
Finne ein resturant med kjøtt
OG lese pensum

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh GØY!!!

Høres ut som dokke har d digg:D Rekechips! Haha... Nå har eg hørt d òg:) Vaske dokke alle klena for hånd? Hvis: imponert!

Så kjekt å se bilder.. Sukk...

Savn<3

Marianne sa...

Rekechipsen var nåke for seg sjøl. Falt liksom ikkje heilt i smak!!
Og ja: Vi vasker klær for hånd. Eg er glad eg bare har med svarte sokker, så slepp eg å sjå at dei fortsatt er skjeten:P

Glad i<3

Live sa...

Wow. Fantastisk! :) Herlig å se litt bilder! Ser ut som du trives i Nepal, tommel opp for det!
Klem fra Live som ennå er i heimlandet og venter spent:)

Jon sa...

Konge. Rekechips. Det hadde fungert bra for eldrebølgen.

Marianne sa...

Live: Det er virkelig tommel opp. Eineste minus er at internettet er veldig ustabilt og lever i ein heller isolert verden som kobler seg på av og til. Men ka er vell det mot å vera i fjellriket?:)

Jon: Eg heier på eldrebølgen og rekechips!

Hanne sa...

og hvor er nepaluniformen...???
Skjerpings!

Marianne sa...

Stoffet er kjøpt, og skredderen skal besøkes når magesyken er over:)